Ga naar inhoud

Verschillende BSOD


Jonassels

Aanbevolen berichten

Ok dus ik krijg zoals je ziet aan de titel verschillende BSOD error codes.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd om de bluescreens op te lossen en om het probleem te vinden maar ik heb tot nu toe niets gevonden.

Ik heb de pc nu al 1 jaar en hij is zelf samengesteld en de onderdelen zijn nog onder garantie dus als het hardware related is dan kan ik het opsturen

maar ik kan niets opsturen voordat ik weet wat er mis is want ik kan geen onderdelen opsturen die nog perfect werken.

De bluescreens begonnen 2 maanden na de aankoop. Ik heb al op verschillende forums iets geplaatst op engelse en op nederlandse maar geen resultaat.

Ik heb windows 7 en dit zijn de dingen die ik al heb geprobeerd.

 

De dingen die ik heb geprobeerd:

 

- Memtest en ook mijn ram getest door middel van 1 schijfje eruit te halen en de ander er in te laten en dan omwisselen en krijg nog steeds bluescreens.

- Drivers zijn Up to date.

- De hardware zoals: muis, headset, toetsenbord, webcam...  verwijderd van de usb en kreeg nog steeds bluescreens.

- Hij heeft een normale temperatuur dus geen sprake van oververhitting.

- Windows 7 opnieuw geinstalleerd.

- Een stresstest gedaan met men pc

 

Al deze dingen hebben niet echt veel uitgehaald want ik krijg nog steeds bluescreens.

 

Kenmerken bluescreens:

 

- Altijd bij het opstarten of een halfuur tot uur erna.

- Meestal van 1 tot 3 bluescreens en daarna geen meer ( Dit is erger geworden in het begin kreeg ik er soms bij het opstarten en nu meestal gewoon direct 3).

- Onregelmatig de codes krijgen dus nooit dezelfde altijd 1 van de codes die hieronder staan.

 

Ik heb ook alle codes die ik tot nu toe heb gehad genoteerd: 

 

- 0x00000109

- 0x0000001e

- 0x0000003b
- 0x00000024
- 0x00000050
- 0x0000004e
- 0x0000001a
- 0x000000fc
- 0x0000000a
 
Ik zal ook alle minidump bestanden erin zetten In de vorm van een .rar file. 1 van de 2 rar files is van voor dat ik men windows heb gereset en 1 is van na.
Ik hoop dat iemand de minidump bestanden kan lezen en me kan vertellen wat er is.
 
Ik zou het willen oplossen dus ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen of het hardware of software related is en hoe ik het probleem kan oplossen!
 
 
 

Minidump files na reset.rar

Minidump files voor reset.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.