Ga naar inhoud

Virtuele omgeving maken.


marc.w

Aanbevolen berichten

Ik had hier graag "uitgepakt" met mijn vorderingen in het gebruik van VirtualBox maar , helaas , ik slaag er niet in om er fatsoenlijk mee te werken. Ik ben vermoedelijk op mijn kennis-plafond gestoten.

Ik ben er wel ingeslaagd om Vbox te installeren maar dan loopt het mis , ik vind nergens een eenvoudige handleiding hoe ik een besturingssysteem kan plaatsen in de box.

Als ik die Vbox opstart en daarna de W10dvd plaats dan lijkt het er niet op dat W10 in de box geplaatst word maar gewoon op een door W10 gekozen ruimte.

Ondertussen hebben we de pc terug een beetje opgekuist , Vbox verwijderd , en ik heb me voorgenomen om nu eerst met W8.1 (op de laptop) te leren omgaan en dan zien we wel weer!

In alle geval : hartelijk dank voor het bovenstaande .

@FCBBrugge : Ik heb eens in een ver verleden met een oudere pc getracht om gewoon te worden aan een versie van Ubuntu ,maar dat is niks geworden.

Kweezie wabbit : dank om de link te verwijderen

   
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.