Ga naar inhoud

Router en downloaden


Gette

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop (medion) en hierbij dan ook een router gekocht om draadloos internet te kunnen hebben. Internet werkt wel, maar als ik bv. muziek download via limewire of chat blokkeert Internet en wordt er niets of zeer weinig binnengehaald (soms minuten wachten voor twee of drie zoekresulaten, soms helemaal niets). Ik dacht eerst dat het probleem aan de firewall zou liggen, maar zelfs als ik deze afzet blijft het probleem hetzelfde. Ik heb gehoord dat het eventueel met poorten te maken zou hebben? Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou sowieso geen limewire gebruiken. met dit programma zijn zo ontzettend veel problemen qua verbindingen die niet of niet goed tot stand komen. Er zijn nog wel een aantal andere programma's waarmee je ook kan downloaden. Maar die worden hier op Pc-helpforum niet besproken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.