Ga naar inhoud

Hoofdscherm verwisselen


X4ier

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een vraagje betreffende 2 aangesloten schermen, ik weet dat je 1 hoofdscherm hebt waar je de pagina's in opendoet met de icoontjes.

Deze is bij mij links en wil deze veranderen naar rechts.

Hoe moet ik dat doen aub.

Mijn kennis van pc is dezelfde als de graden van mijne diepvries, liefs dus zeer simpele uitleg, ik heb windows 8 of zoiets.

Groeten X4ier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt twee mogelijkheden.

 

  • Je verwisselt de kabels tussen de beeldschermen.
  • Rechtsklik op je bureaublad, ga dan naar schermresolutie. De schermen worden weergegeven met de cijfers 1 en 2.Nummer 1 is het hoofdbeeldscherm, klik op identificeren en verander het beeldscherm en zet een vinkje bij "dit beeldscherm als hoofdbeeldscherm instellen".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb de monitoren van plaats verwisseld, in gedachte dat het zou zijn opgelost, eerst waren de icoontjes en de menubalk toch nog aan de linkerscherm, nu is het dus weer ok MAAR de muis werkt nu andersom, dus ik kan niet van het rechterscherm naar links naar het linkerscherm, ik moet om op het anderscherm (links) te komen, op mijn rechterscherm naar rechts en dan kom ik op mijn linker scherm uit, HELP AUB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.