Ga naar inhoud

windows 7 64 bit


thermoske

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat bedoel je met analoog ( en wat moet je mee ? ) hoezoo zijn ze daar zoveel luidsprekers ?? heb jij toevallig audio-kaart 7.1 type ? enz..

Als je weet hoeveel je boxen hebt en welke je audio-kaart hebt, kan je even via op configuratie luidsprekers in die Realtek klikken en zo op juiste weg komen ..

Er zijn andere instellingen ook maar moet je beetje zelf prutsen, heleboel moet je ook nu via standaard windows luidspreker icoontje eerst doen en instellen of corrigeren ...

Je kan niets fout doen moet je alleen maar met prutsen op juiste instellingen uitkomen dat ze parallel met je bestaande boxen kunnen worden, soms en sommige functies in Realtek werken ze pas als je eerst jouw standaard instellingen aangepast zijn ( kijk plaatje onder ! ) ..

 

2zhqwy8.jpg

 

Zoals in Standaard instellingen zal ingesteld zijn, zo moet ongv. ook in Realtek dezelfde ingesteld te zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

luroy  nee heb geen geluids kaart in mijn tweede print screen zie je toch rechts boven analoog dat geel mapje staan

 

en daar kan je normaal front audio mee instellen maar ik heb de afbeelding van eerste print screen dus ik kan da niet instellen snap je

 

die tweede afbeelding heb ik gewoon van internet gehaald

 

gr thermos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.