Ga naar inhoud

raar distributie lijst probleem


esver70

Aanbevolen berichten

Hallo , 

 

Ik heb een raar probleem , ik heb een distributie lijst aangemaakt in outlook als ik een mail verzend 

mbv de distributie lijst dan komt deze mail niet bij iedereen die in deze lijst staat aan .

Stuur ik een mail naar deze personen zonder de distributie lijst ( dus een gewone mail zeg maar aan 1 persoon gericht ) dan is dit geen probleem .

 

Ik krijg geen foutmelding ( dat de mail bijvoorbeeld niet aangekomen is) 

de desbetreffende personen hebben al in de spam etc gekeken .. maar helaas .

 

Wie heeft er tips waar ik het moet zoeken ... want ik ben het spoor bijster :adore:  ...mvg Esther Oldenburger 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe groot is je distributielijst ? Want sommige mailprogramma's durven al eens een beperking inbouwen in het aantal verzonden mails via "groepen". Nadeel is dan inderdaad dat je geen mail terugkrijgt en het lijkt alsof er geen problemen zijn. Voor het mailprogramma zijn die er ook niet, want een deel van de verzending is geslaagd. Voor de verzender en de ontvanger zijn die er natuurlijk wél, maar die weten niet wat er aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , 

nee het zijn verschillende providers .. jammer het gekke is ook dat als er zonder groepsmail ( distributie lijst ) een mail

naar deze personen wordt gestuurd er niets aan de hand is ... maar zodra ik ze in de lijst zet en dan verstuur dan komen ze niet aan .

Misschien ligt het bij de provider van de ontvanger die deze mail blokkeerd en de ontvanger dit niet te zien krijgt .. dus ook niet in zijn haar spam folder terecht komt .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd om deze lijst te verzenden met "ontvangstbevestiging" ? Benieuwd wat er dan gebeurd met de ontvangers die nu geen mail ontvangen hebben ?

 

En is de mail een gewone mail-met-tekst ? Of zitten er ook veel afbeeldingen, foto's of achtergronden in ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.