Ga naar inhoud

pc liep vast en nu heb ik geen signaal meer


basg

Aanbevolen berichten

mijn pc is een paar keer vastgelopen en daarna kreeg ik geen signaal meer, maar meestal werkte hij de volgende dag gewoon weer goed . ik heb toen gekeken bij error,s het was dat de video kaart was gestopt :amd-display driver-ati is gestopt .  gisteren was dat weer gebeurt maar hij heeft nog steeds geen signaal

en de pc gaat gewoon nog aan, en de ventilator van de video amd kaart werkt ook nog hoe kan ik dit repareren/verkomen?

en toen hij vastliep hoorde ik skype/spotify etc nog wel en zij mij ook 

aangepast door basg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer de AMD Driver Detector

http://www2.ati.com/...tectutility.exe

 

Deze zal je naar een pagina brengen waar je de nieuwste amd driver kan downloaden.

Download deze maar installeer nog niets.

 

Ga naar je lijst met geinstalleerde software en zoek daar de AMD catalyst controller, of iets wat lijkt op die naam. Druk dan op deinstalleren.

Deze vraagt dan of je alle AMD software wilt deinstalleren, kies daar voor ja en ga verder.

Je zal nu de machine opnieuw moeten opstarten, als je opnieuw opgestart bent zal je zien dat je scherm wat verandert is qua grootte, maar dit is niets om je zorgen om te maken.

 

Download nu de nieuwe drivers di eje aan het begin van deze post gedownload hebt.

Kies hier voor de normale aanbevolen installatie.

Na de installatie moet u weer opnieuw opstarten.

Na het opstarten zou het scherm weer in originele staat zijn teruggebracht, als dit niet zo is druk dan met rechts op je uw bureaublad en kies voor schermresolutie en verschuif het balke helemaal naar boven. druk op toepassen en sluit dit dan weer af.

 

Probeer te testen of het probleem nu opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer de AMD Driver Detector

http://www2.ati.com/...tectutility.exe

 

Deze zal je naar een pagina brengen waar je de nieuwste amd driver kan downloaden.

Download deze maar installeer nog niets.

 

Ga naar je lijst met geinstalleerde software en zoek daar de AMD catalyst controller, of iets wat lijkt op die naam. Druk dan op deinstalleren.

Deze vraagt dan of je alle AMD software wilt deinstalleren, kies daar voor ja en ga verder.

Je zal nu de machine opnieuw moeten opstarten, als je opnieuw opgestart bent zal je zien dat je scherm wat verandert is qua grootte, maar dit is niets om je zorgen om te maken.

 

Download nu de nieuwe drivers di eje aan het begin van deze post gedownload hebt.

Kies hier voor de normale aanbevolen installatie.

Na de installatie moet u weer opnieuw opstarten.

Na het opstarten zou het scherm weer in originele staat zijn teruggebracht, als dit niet zo is druk dan met rechts op je uw bureaublad en kies voor schermresolutie en verschuif het balke helemaal naar boven. druk op toepassen en sluit dit dan weer af.

 

Probeer te testen of het probleem nu opgelost is.

dat gaat een beetje moeilijk @yannick want het scherm zegt ''geen signaal''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is het serienummer, helaas kan ik daar niets op vinden als ik bij HP zoek.

Wellicht kunt u een paar schermpe duidelijke foto's van rond de pc nemen en deze uploaden? Dan kan ik zien hoe het er uitziet.

 

Vooral de voor en achterkant zijn even van belang, en als u hem open kan maken zou een van de binnenkant ook fijn zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.