Ga naar inhoud

gmail en windows live mail 2011


msxfemale

Aanbevolen berichten

In mijn windows live mail 2011 stonden gisteren 3 email accounts. Daar heb ik gisteren nog caiway bijgezet, die heeft mijn gmail eraf gegooid. Doordat het caiway account nog niet goed werkte, heb ik die verwijdert. Daarna wilde ik mijn gmail account er weer op zetten. Het lukt gewoon niet. Ik heb alles ingevuld zoals het bij gmail staat beschreven. De volgende foutmelding komt in beeld :

Voor het account Gmail (gpoortman) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/bin/answer.py?answer=78754
Server: 'pop.gmail.com'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 995
Beveiligd(SSL): Ja

Mijn wachtwoord is correct.

Wat kan ik nu nog doen ?

 

Groeten van Gré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was voor mij ook de eerste keer dat er een account van me is verwijdert, nadat ik een nieuwe had toegevoegd in Live Mail. Het is gebeurd doordat ik een nieuwe aanmaakte. Raar maar waar. De tips in je link heb ik gevolgd zonder resultaat ;( Heb je nog meer suggesties ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een telnet test uitvoeren, maar ik snap niet hoe ik het menu Start kan openen ?  De rest zal me wel lukken. Hoe kan ik in WIndows 7 in het veld komen waar ik command ik kan tikken ?

en selecteer Uitvoeren.Typ command in het veld Openen: en klik op OK.Typ 'telnet pop.gmail.com 995,' en druk op Enter. Als de telnet-test een fout veroorzaakt, wijst dit erop dat je netwerk de toegang tot de POP-servers van Gmail blokkeert. Neem voor verdere instructies contact op met je lokale netwerkbeheerder of met de afdeling klantenservice van je internetprovider.
Als de telnet-test wordt gewist, zijn de serverfouten die je ondervindt meestal van tijdelijke aard en worden ze automatisch binnen 24 uur opgelost. Probeer onze probleemoplossing als je nog steeds problemen ondervindt. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet meer zien welke foutmelding ik toen kreeg. Vanmiddag heb ik van alles geprobeerd, ook een tip om systeem herstel eerst te verwijderen en later er weer op te zetten. Daarna kon je dan een programma laten draaien die het weer repareerde. De reparatie heeft niet geholpen en ik heb net gekeken, mijn laatste herstelpunt is van 2 jaar geleden ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je opent een topic omdat je met een probleem zit.

We geven je tips om je probleem op te lossen en wat blijkt je hebt al heel wat mogelijke oplossingen geprobeerd.

Het zou wel handig zijn dat je die direct vermeld zodat we niet een hele reeks berichten over en weer zitten plaatsen om telkens vast te stellen dat je die tip al uitvoerde.

 

Als er geen herstelpunt aanwezig is waarom vermeld je dan dat de reparatie niet heeft geholpen?

Kan je de link naar die tip eens in je volgend bericht plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.