Ga naar inhoud

Windows Verkenner 8.1. geeft 2 partities meerdere malen


Johan59

Aanbevolen berichten

Windows Verkenner onder 8.1. van Asus computer geeft  partities meerdere keren aan, voorbeeld: "partitie F Afbeeldingen "staat er 3 maal op.  Geven ook alle drie de bestanden, die erop staan.

 

Heb al van alles geprobeerd blijven staan.

 

Oplossing hiervoor?

 

 

 

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een printscreen van het probleem in je verkenner en maak er ook eentje van schijfbeheer en plaats die in je volgende bericht.

Schijfbeheer bereik je snel door de Windows- en x toetsencombinatie te gebruiken, in het snelmenu dat je links onderaan krijgt klik je op schijfbeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de schijven het zijn er twee, waarvan eentje onderverdeeld is in partities is niks mee als je in schijfbeheer kijkt.

 

Wat je verkenner betreft.... heb je de map "mijn documenten", afbeeldingen, video, muziek die standaard aanwezig is op de C verzet naar een andere partitie?

Je ziet op onderstaande afbeelding dat wat ik omlijnd heb in "deze PC" gaat over een map afbeeldingen en eentje van muziek.

Ook heb je wat bibliotheken betreft al een reeks staan,ik vermoed dat met verplaatsen en aanmaken het een en ander in de soep gedraaid is.

 

Klik ook eens in je verkenner op het omlijnde in onderstaande afbeelding met de rechtermuisknop, in het menu dat je dan krijgt kies je eigenschappen.

Wat staat er vermeld in het tabblad algemeen? Maak er een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

 

 

 

post-9560-0-99336900-1422205090_thumb.pn

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.