Ga naar inhoud

Kan toegansgpunt van procedure _crtCreateSymbolicLinkw niet vinden in DLL-bestand MSVCR110.dll


Aanbevolen berichten

 Het ging niet helemaal zoals je wilde. Geklikt op je link, kreeg ik een inlogscherm. Ik ging naar de site van Dr Web, en heb een 30 daag's proefversie gedownload, geïnstalleerd en gerund. Tijdens de installatie werd geëist, dat ik mijn bestaande antivirus programma verwijder. Met grote tegenzin heb ik het gedaan. 

Voor alle zekerheid heb ik een full scan gerund. Toen ik de scan gisteravond opstartte zie hij dat het nog 4 uur zou duren. Ik liet hem de hele nacht draaien. Toen ik het vanochtend keek, vond hij al 20 bedreigingen, maar zei, dat het nog 32 uur zou duren. Dat vond ik te lang en heb ik hem gestopt. Ik heb hem wel gevraagd om de problemen op te lossen. Na een restart heb ik "Open Report" optie niet gezien. In de DrWeb directory was er een file dwscanner.log (330MB groot) . Het kan niet de bedoeling zijn om dat in te kopieren. Ik heb nu een kleinere (express) scan gedraaid. Die heeft weer wat dingen gevonden, en zijn logfile is 'slechts' 12,5 MB. Is het niet toch te groot om hier in te plakken? Ik stuur het als een file. Het lukte trouwens alleen maar als rar. Ik begin te voelen dat ik te lastig ben. Ik hoop toch dat je me blijft steunen.

dwscanner.rar

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 besmette bestanden ontdekt en in quarantaine gezet. Dat is iets ... maar lost dat ook je probleem op ?

 

En wat dat "té lastig zijn" betreft ... daar hebben we op PCH geen problemen mee. Alleen moet je er rekening mee houden dat we ook niet alles in één wip kunnen oplossen. We zijn hier allemaal "vrijwilligers" en geen "professionals". Maar we blijven proberen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht, dat ik heb hierop al gereageerd, maar blijkbaar toch niet. Ik wilde nog een keer bekijken wat ik schreef, of dat de reden kan zijn dat jullie niet reageren. Ik heb dus mijn reactie niet of verkeerd verstuurd. Sorry.
Zoals ik het zei, heb ik DrWEB 2 keer gedraaid. Eerst heeft hij ong. 20 dingen gevonden, de 2de keer nog eens 8. Maar het probleem hiermee nog niet is opgelost. Kan het niet zijn de de file MSVCR110.dll beschadigd is en moet vervangen worden door de originele? Zo ja, hoe doe je zoiets? Maar als jullie nog andere ideeën hebben, voer ik ze braaf uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een wonder gebeurd. Toen ik gisterochtend mijn PC aan heb gezet, kreeg ik die melding en moest 5-6 keer OK drukken totdat het verdween. Een par uur later moest ik mijn PC (ik denk na een MS update) herstarten, en kreeg ik die melding eerst in weken niet. Sindsdien krijg ik ham niet. Ik heb de laatste dagen niets ermee gedaan, dus begrijp ik niet wat hier aan de hand is. Later kreeg ik jullie advies over sfc. Ik heb het toch uitgevoerd, hoewel het ging niet eenvoudig. Er werden administrator bevoegdheden geijsd. Ik ben administrator, maar meestal is het niet voldoende. Hoe je een CMD als administrator kan uitvoeren, weet ik niet. Ik heb maar een gebruiker gedefinieerd, genaamd administrator. Zo is het gelukt. Er werd niets gevonden. Misschien de Windows update was de oplossing.

Bedankt voor de vele moeite die jullie voor mij hebben gedaan. Het probleem is, waarschijnlijk ook daardoor, opgelost, en ik heb veel geleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wonderen zijn dus blijkbaar toch de wereld nog niet uit ... en zeker de computerwereld niet :D

 

Je mag de gebruikte tools nog verwijderen met onderstaand programma.

 

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Daarna kan, je dit topic afsluiten door bovenaan op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten" te tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.