Ga naar inhoud

Charms in W10


marc.w

Aanbevolen berichten

Hello,

in het begin kon ik met de muisaanwijzer in W10, rechts onder de charms openen.

Deze zijn nu al een poosje niet bereikbaar meer. Via de Windows knop links onder kom ik nog wel bij settings. Is de charm-bar misschien verdwenen? Er waren blijkbaar mensen die er problemen mee hadden.

Een tweede vraagje is ivm de insider hub : Die opent wel maar er valt niks te zien , geen tekst dus. De snelkoppelingen daar zijn wel bereikbaar. Bugje nr xyz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het hier toch over Windows 10 Technical Preview?

 

De instelling vindt je terug door op je taakbalk te klikken met de rechtermuisknop en dan op eigenschappen te klikken.

Ga dan naar het tabblad Navigatie, bij hoeknavigatie is de instelling terug te vinden maar bij mijn versie zijn de instellingen niet te selecteren en dus licht grijs.

 

Hier vindt je nog tips.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

het gaat inderdaad over W10. Bij mij staan die instellingen die je hierboven vernoemt ook licht grijs en dus niet aan klikbaar .

Ik heb gekeken bij je tips en heb "popcharms" binnengehaald , uitgepakt en dubbelgeklikt...voorlopig nog geen charms. 'k Zal nog eens terug opstarten , wie weet.

Alvast bedankt . Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou nog even vorig berichtje bewerken , geen toelating? Dan maar zo , opnieuw gestart en geen charmsbar te vinden , ook niet via de windows toets en C combinatie.

Beetje wachten op een nieuwere versie vermoed ik. Ik heb nu build 9926 , is dat nog een recente of is er al een nieuwere?

Mijn update staat op traag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.