Ga naar inhoud

PC valt uit tijdens gamen


WebGhosT

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even over jouw BIOS : als jij een update gedaan hebt, en geinstalleerd hebt, is je BIOS weer up2date. Videokaart precies hetzelfde. Je wordt door de update heen geholpen, je computer moet je opnieuw opstarten, en hij is klaar. De meeste updates worden, indien dit mogelijk is, via Windows Update bijgehouden.

Ik heb eens vluchtig door 5 pagina's met heel veel woorden heen gekeken :

Is het alleen CS (1.6)? Heb je de desbetreffende cd/dvd al eens op een andere pc getest? En heb je al eens geprobeerd om het spel als Administrator uit te voeren ? ( ofwel het start-icoon rechtsklikken, "Als Administrator Uitvoeren" kiezen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over jouw BIOS : als jij een update gedaan hebt, en geinstalleerd hebt, is je BIOS weer up2date. Videokaart precies hetzelfde. Je wordt door de update heen geholpen, je computer moet je opnieuw opstarten, en hij is klaar. De meeste updates worden, indien dit mogelijk is, via Windows Update bijgehouden.

Ik heb eens vluchtig door 5 pagina's met heel veel woorden heen gekeken :

Is het alleen CS (1.6)? Heb je de desbetreffende cd/dvd al eens op een andere pc getest? En heb je al eens geprobeerd om het spel als Administrator uit te voeren ? ( ofwel het start-icoon rechtsklikken, "Als Administrator Uitvoeren" kiezen).

ik ga geen update op mijn bios doen, het is te gevaarlijk, er is al een deel van mijn probleem opgelost, ik kan nu toch al CS 1.6 spelen zonder dat de pc uitvalt.

nu CS:Source nog... :)

mvg WebGhosT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.