Ga naar inhoud

Qualcomm Atheros AR9485WB-EG Wireless Network Adapter verbindingsproblemen


Rianderous

Aanbevolen berichten

Ik heb een Qualcomm Atheros AR9485WB-EG Wireless Network Adapter in mijn laptop zitten. Sinds enkele weken begint die "raar" te doen. 

Computer opstarten --> windows 7 inloggen, je ziet rechtsonder het "cirkeltje" draaien, alsof de pc verbinding maakt met de bbox2 modem. Hier loopt het echter mis, na enkele seconden krijg je het symbooltje met het rode kruisje, géén signaal. Via probleemoplossing kun je dit probleem verhelpen, maar na korte tijd valt de netwerkkaart weer uit. Enige methode blijkt in apparaatbeheer de adapter verwijderen, en vervolgens terug installeren. Dan heb je internet tot je de pc wil uitschakelen... na elke slaapstand/standby/reboot/.... géén internet meer.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met nieuwere drivers te installeren.

Ga naar deze pagina en scroll dan even naar onder tot aan het eerste groene kadertje met click for download en klik dan op het groene kadertje.

Op de volgende pagina start de download normaal automatisch.

Sla het bestand win7-10.0.0.303-whql.zip op en pak het uit.

 

Ga dan naar het apparaatbeheer en dubbelklik op de netwerkadapters.

Dubbelklik op de Qualcomm Atheros AR9485WB-EG Wireless Network Adapter en open de tab stuurprogramma.

Klik dan op de knop bijwerken.

Kies voor de optie op mijn computer naar stuurprogramma zoeken.

Ga dan met de knop bladeren naar de lokatie waar je de driver hebt uitgepakt en klik op volgende.

Volg verder de instructies die op het scherm komen.

Herstart de pc na de installatie.

 

Heeft dit iets veranderd aan de situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.