Ga naar inhoud

GROOT Probleem


Hondell

Aanbevolen berichten

Miserie met (weinig gebruikte ) laptop Dell Vostro 3700.

 

Begonnen met af en toe vastlopen maar al snel frequenter tot op een gegeven ogenblik bij het opstarten.

Ik kreeg hem nog moeilijk opgestart.

 

Alles geprobeerd, begonnen met enkele programma's te verwijderen zonder resultaat.

Dan maar alles er af en terug windows en drivers geïnstalleerd.

 

Het leek goed te gaan, echter niet lang... : (

 

Zou het de harde schijf zijn...?

OK, andere harde schijf er in, een "WD Black WD7500BPKX 750GB"

 

Windows installeren en ja hoor... vastlopen !!!

 

 

Wat kan ik nog doen..? (uitgezonderd deze door het raam te gooien )

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update...

 

Misschien een niet onbelangrijk nieuw fenomeen.

 

Bij het opstarten komt het scherm vast te staan tijdens de vorming van het Windows-logo, je weet wel... vier gekleurde puntjes komen al draaiend op het scherm en vormen vervolgens het vlaggetje (logo ).

 

Nu komen die puntjes bij mij, halverwege dit proces, stil te staan en mijn scherm staat als bevroren.

 

Echter,... hoor ik wel de opstart-tune.

Ja, hoe moet ik het beschrijven, het geluidsignaaltje dat je hoort als Windows is opgestart en je vervolgens het paswoord dient te geven.

Wanneer ik dan, niettegenstaande het scherm bevroren is bij "Windows starten..." het paswoord ingeef, krijg ik de bekende tune te horen die je normaal hoort na het ingeven van het juiste paswoord.

 

Mijn inziens start hij dus wel op, alleen zie ik het niet.

Kan het dan zijn dat de laptop in het geheel niet vastloopt maar enkel het scherm?

Wat kan ik hier aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dan maar alles er af en terug windows en drivers geïnstalleerd.

 

Het leek goed te gaan, echter niet lang... : (

 

 

 

Windows installeren en ja hoor... vastlopen !!!

 

 

 

 

En tijdens de installatie van Windows heb je telkens geen problemen met het beeld? De installatie verliep telkens vlot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het verbaasde mij dat Windows geïnstalleerd was want het beeld kwam ook stil te staan bij de installatie.

 

Na een tijd gewoon Windows CD-Rom eruit gehaald, herstart zonder CD-Rom en Windows vroeg me om de naam van de laptop in te geven en een wachtwoord te kiezen.

 

Dus de installatie was blijkbaar gelukt zonder dat ik dit heb kunnen volgen op het scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.