Ga naar inhoud

Mijn PC met Windows XP start niet normaal.


frouwipkus

Aanbevolen berichten

Goedemiddag (sorry voor de dubbele post, kreeg de andere niet weg),

 

Ja ik weet het, eigenlijk is het XP tijdperk voorbij. Maar ik heb mijn oudje nog nodig om dierbare programma's te kunnen gebruiken die gewoon niet onder mijn 8.1 PC werken.

Ik ben al een maand aan't worstelen met de oude PC.

 

Toen de problemen zich ineens voordeden kon hij alleen nog in de veilige modus starten. Nu heb ik hem zover dat als ik kies voor: 'laatst goed werkende configuratie' dan start de PC wel op, alleen het goed werkende is niet echt goed werkend.

 

Ik krijg om de haverklap 'nieuwe hardware gevonden', (terwijl er geen nieuwe hardware in de PC zit) in:

Windows Portable Devices:
      Medion Lifetab P9514 MTP Device
      MTP Device

 

Dan word ik min of meer gedwongen de drivers te installeren, helaas werkt dat niet want als ik dat doe dan krijg ik: Er is geen betere software voor de hardware gevonden dan wat er al is geïnstalleerd.

Schakel ik de harware uit dan krijg ik al snel weer 'nieuwe hardware gevonden' en begint het gedoe van voren af aan.

Het enige wat helpt is de hardware verwijderen.

 

Als ik de PC afsluit en weer start dan loopt hij weer vast en kan ik dus alleen starten met de 'laatst goed werkende configuratie' die niet goed werkt! :(

 

Ik zou zo graag willen dat alles weer naar behoren werkt. Ik heb verschillende virusscanners en antimalware programma's laten controleren, maar er wordt niet gevonden.

 

Hier als bijlage info over de PC, persoonlijke dingen heb ik xxxxx-jes gegeven.

korte versie everest.txt

aangepast door frouwipkus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.