Ga naar inhoud

Op zoek naar gepaste gaming laptop.


Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik zal even mijn situatie schetsen. Ik heb momenteel een vrij oude desktop staan die ik vooral gebruik voor school of games die geen zware systemen eisen.

Ik ben reeds geruime tijd op zoek naar een laptop waar ik in feite alle games kan op spelen, alsook mijn werk doen. Waarom een laptop? Omdat ik hem vaak zou moeten kunnen meenemen naar mijn werk.

 

Ik overloop even het vragenlijstje:

 

  • Waarvoor heb je een laptop nodig? - Gamen, werk, algemeen
  • Wat is mijn budget? - € 1500 ongeveer
  • Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Geen idee, dat is ook de reden waarom ik dit hier post. Ik geraak er niet echt aan uit. De reviews verschillen ook allemaal van elkaar.
  • Heb ik al die nieuwe functies nodig? - Ik denk dat sommige toch handig zijn.
  • Welke schermgrootte heb ik in gedachten? 17 inch
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - Ik had gedacht aan nog een extra muis en een extra externe harde schijf.
  • Heb ik nog overige specifieke wensen? - Maakt eigenlijk niet zoveel uit.
  • Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in België en ik had niet echt een bepaalde webshop in gedachten.

Ik heb uiteraard ook de nodige office software nodig.

 

Alvast bedankt voor de info!

 

Frank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Frank, 

 

Deze Gaming laptop van MSI is een meer dan geschikte keus. Vooral opvallend aan dit model is de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Voor een relatief lage prijs krijg je een zeer snelle processor, maar liefst 16GB aan RAM geheugen, een snelle GTX 860M videokaart en een zeer snelle SSD van 128 gigabyte. Extra opslag is geen probleem, want een 1TB harde schijf is ook inbegrepen. De combinatie van de snelle CPU en snelle videokaart zorgen voor een zeer mooi gamingsysteem. 

 

Van alle gaming laptops op de markt is dit model een van de meer compacte, het design mag er ook best wel zijn. Het gaat uiteraard om een 17 inch Full HD scherm die is voorzien van een anti-glare laagje. MSI levert met deze laptop ook een gamingmuis mee, altijd mooi meegenomen. 

 

Met de rest van het budget kan je een Office 365 (goedkoper jaarlijks abonnement, altijd up to date, 1TB gratis cloudopslag) of Office 2013 (eenmaal betalen, altijd gebruiken) licentie aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.