Ga naar inhoud

bestand van cc naar cc2014 omzetten


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Op school heb ik een aantal oefeningen in Adobe Edge cc gemaakt 
en die kan ik niet openen  in mijn proefversie van Adobe Edge 2014 cc op m'n laptop.

 

Ik heb helaas geen toegang meer tot de schoolbestanden om die eventeel te bewaren in de
vroegere versie. In Indesign ging dat met een IDML file maar ben een volkomen leek in  Edge. 

 

Iemand een idee hoe te op te lossen ?

 

Alvast bedankt voor je reactie :)

 

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de materie niet, maar blijkbaar is er een plugin voor Indesign, maar uit je bericht kan ik niet opmaken of je Indisign wel of niet hebt,

maar in dat geval:

"MarkzTools is an InDesign plugin which allows users of InDesign CS6, CS5.5 or CS5 to open and modify documents created in a newer version of InDesign including CC and CC 2014. This InDesign plugin is an affordable method for you to work with Creative Cloud documents without the need for a Creative Cloud Subscription."

 

zie verder http://nl.markzware.com/markztools/convert-adobe-indesign-cc-2014-indesign-cs6-cs5/

 

'k hoop dat je ermee verder raakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.