Ga naar inhoud

mijn tablet is traag


Aanbevolen berichten

Beste Clarkie

 

Bedankt voor de tip maar jullie vergeten blijkbaar dat wij (topic starters) daar leken in zijn. Ik wil maar zeggen als ik een vraag stel over excel. Krijg ik dan de link met de cursus naar excel?

 

Ik heb de link echter bekeken. Maar als ik op tablet naar Sync wil gaan, krijg ik niet zoals op de link (starten met Sync) maar krijg ik volgende melding: Sync is ingesteld, maar synchoniseert niet automatisch. Schakel "Automatisch synchroniseren" om in Android-instellingen > gegevensgebruik.

 

Waar moet ik dat doen? Op tablet of op laptop. Heb al op beide toestellen gekeken maar vind het niet.

Dank voor de hulp.

 

Alifke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om gebruik te maken van Sync moet je eerst een Firefox- account aanmaken.

Indien nog niet uitgevoerd, dat kan je via Firefox (op computer).

Ga naar instellingen (1)-> aanmelden bij sync (2).

Dan krijg je het venster (3) waar je het account kan aanmaken.

Wil je zelf kiezen wat er gesynchroniseerd wordt zet je ook een vinkje bij voorgaande.

 

post-9560-0-81688500-1432054276_thumb.pn

 

Als je op registreren hebt gedrukt zie je onderstaande verschijnen waar vermeld staat dat er een verificatiekoppeling is verstuurd naar jouw e-mailadres.

 

post-9560-0-51464100-1432054387.png

 

Open je ontvangen e-mail en klik op Verifiëren

 

post-9560-0-95892600-1432054519_thumb.pn

 

 

Onderstaande vensters verschijnen.

Klik op starten.

 

post-9560-0-28961800-1432054677_thumb.pn

 

post-9560-0-96899500-1432054695_thumb.jp

 

 

post-9560-0-12911500-1432054849.jpg

 

In het venster Opties tref je nu het tabblad Sync aan waar je voorkeuren kan instellen.

 

post-9560-0-14938300-1432054871_thumb.pn

 

Wil je nu op een andere computer, tablet of smartphone de voorkeuren invoegen in Firefox dan ga je in Firefox naar instellingen-> Sync.

Klik er op beginnen-> Al een account? Aanmelden.

Geef het e-mailadres en paswoord van je Firefox account in en klik op aanmelden.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste Clarkie

 

Tot mijn spijt is het nog steeds niet gelukt. Bij de laatste afbeelding van jou komt "ok", "annuleren" of "help" bij te staan. Dit krijg ik niet (zie afbeelding).

 

Wat moet ik doen?

 

groet

 

Alifke

 

post-27007-0-92938900-1433061226_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

 

Ik heb de foutmelding die ik steeds kreeg (vermeld in bericht 12) in google ingetikt en het is nu gelukt.

 

Ik moest op tablet drukken op "instellingen". Bij "account" drukken op browser "firefox" en daarna op "synchroniseren". Daarna werden de bladwijzers van laptop door tablet overgenomen.

 

Ik sluit dit topic dan ook af.

 

Bedankt voor de hulp.

 

Alifke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.