Ga naar inhoud

nieuwe pc / laptop


Aanbevolen berichten

Ik heb deze samenstelling voor je gemaakt:

 

Een heel mooi systeem op basis van een snelle i5 processor en de vlotte GTX 960 grafische kaart. 8GB aan snel RAM geheugen is aanwezig, en ook het moederbord is netjes uitgerust met allerlei features. Ik zit hiermee wel iets boven je budget, maar het is volgens mij het prijsverschil helemaal waard. Eventueel kan je ook kiezen voor de lichtere GTX 750 Ti kaart, die een pak minder snel is maar wel in staat is om huidige MMO's in 1080p, hoge settings en 60fps af te spelen. 

 

Als bootschijf nemen we een Samsung 850 EVO SSD van 120GB, eventueel kan je ook voor een groter exemplaar kiezen. Verder is er een traditionele HDD voor opslag. Een DVD-brander ontbreekt uiteraard niet. 

 

Voor de rest wordt alles gevoed door de uitstekende Seasonic 520W voeding en gestoken in een mooie Bitfenix Shadow kast. Assemblage en een Windows-licentie zijn inbegrepen. De ASUS Wi-Fi kaart zorgt voor een snelle en stabiele draadloze verbinding. 

 

Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty.nl. 

 

Een goed laptop-alternatief zou dit model van MSI zijn. Uitstekend scherm, prachtig ontwerp, snelle processor en vlotte videokaart. Alleen jammer dat er geen SSD bijzit voor snellere opstarttijden. In dat geval zal je ongeveer zo'n 100 euro meer moeten spenderen. 

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.