Ga naar inhoud

externe harde schijf van lacie


Aanbevolen berichten

Heb het probleem opgelost heb data recovery gedownload die herkende de schijf en heeft al een aantal van me documenten terug naar de laptop gezet morgen ga ik verder en dan ga ik deze schijf leeg maken en niet meer gebruiken ga een nieuwe halen voor het weer gebeurt dank jullie wel voor de tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben gaan zoeken via google naar data recovery downloaden en ik kwam op een site(zal hem snel op de site zette) en heb em gedownload en inderdaad hij herkende me schijf met alle bestanden erop dus gekeken en ik wou het weer op me laptop gaan zette maar moest me registeren ook dat heb ik opgelost nu kan ik alle schijven die ik aansluit met dat progamma uitlezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de link weer gevonden: http://www.stellarinfo.com/partition-recovery.htm

 

 ik heb ook de bestanden nog op me laptop staan maar die kan ik niet uploaden dus mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag en als mensen mij ondertussen kunnen zegge hoe ik wel kan uploaden want als ik dat wil doen geeft hij dit aan:je hebt geen toelating om dit type bestanden te uploaden

ik hoor het wel ;)  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.