Ga naar inhoud

HDMI kabel vraagje


clovis

Aanbevolen berichten

net eens gedaan,op mijn tv scherm staat er : geen signaal

( controleer de stroomtoevoer en kabelverbindingen van de apparaten en controleer de bronselectie).

vreemd toch? ik kan toch niet meer doen dan die kabel erinsteken toch?

grts clovis.

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je een kabel voor externe apparaten (in dit geval een HDMI kabel) aansluit op je Tv dien je ook via de afstandsbediening van de Tv de correcte HDMI aansluiting te selecteren.

Verander je van beeldscherm op je computer kan je best ook altijd even de computer herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even terug geopend omdat onderstaande via PB ontvangen werd.

 

post-9560-0-81949500-1435432218_thumb.jp

 

 

Dat slotje werd geplaatst op jouw verzoek.

 

Je hebt het nu over USB maar die dient niet om het beeld komend van je laptop op je TV te projecteren.

Dat moet in dit geval een HDMI kabel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nee clarkie,ik had het over usb driver 2 en usb driver 3. :D

neen,het is vreemd dat de hdmi kabel wel gaat als ik mijn moeders laptop aansluit...echt zo simpel.

kijk 2 afbeeldingen,met de achterkant van mijn pcbak...er bevinden zich 2 hdmi ingangen.(waaronder ik veronderstel,dat er maar 1 gaat ervan,maar waarom 2 ?

 

post-26865-0-50720800-1435658932_thumb.j

post-26865-0-94678800-1435658947_thumb.j

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nee clarkie,ik had het over usb driver 2 en usb driver 3. :D

neen,het is vreemd dat de hdmi kabel wel gaat als ik mijn moeders laptop aansluit...echt zo simpel.

kijk 2 afbeeldingen,met de achterkant van mijn pcbak...er bevinden zich 2 hdmi ingangen.(waaronder ik veronderstel,dat er maar 1 gaat ervan,maar waarom 2 ?

 

post-26865-0-50720800-1435658932_thumb.j

post-26865-0-94678800-1435658947_thumb.j

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed zie heb je een afbeelding gemaakt van de aansluitingen van de videokaart (afbeelding1) en eronder de aansluitingen van je moederbord.

 

Sluit de HDMI kabel aan op de aansluiting van je videokaart en het andere uiteinde op de TV.

Verwijder de kabel tussen videokaart en PC scherm.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.