Ga naar inhoud

Acer software


Robo

Aanbevolen berichten

Graag wat advies.

 

Op mijn nieuwe Acer laptop staat standaard allerlei software van Acer. Het gaat dan om Acer documenten en multimediabestanden. De bestanden worden dan ook bewaar in de cloud van Acer. Je kan het vergelijken met Google drive waar je dan Google word, sheets,.... hebt.

 

Maar zou ik deze software niet deleten? Ik gebruik immers al Google Drive en Microsoft One Drive.

 

Op de laptop staat geen office en ik weet dan niet of hij word en excellbestanden gaat kunnen openen.

 

Wat raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

   In bijlage een overzicht met wat er op mijn bureaublad standaard opstaat.

 

Het gaat vooral om die Acer software (files, docs) Dat valt allemaal onder Acer Byoc. Als je dat even op Google ingeeft zal je zien wat ik bedoel. Ik wou die Acer docs openen maar dat ging niet omdat ik geen ondersteunend office software had zei hij. Ik weet dus ook niet wat ik er verder mee ben.

 

Op one drive kan je alles online gebruiken zoals excell, word en powerpoint. Alleen kan ik het dan allemaal niet offline gebruiken. Office is best duur om te kopen.

Soft.rtf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je geen account maakt voor het gebruik voor Acer BYOC Apps worden er neem ik toch aan geen bestanden online geplaatst.

 

Op je bureaublad staan enkel de snelkoppelingen, die kan je er gerust verwijderen.....maar kijk ook eens in programma's en onderdelen, is daar iets terug te vinden van die software mag je die ook verwijderen. De snelkoppelingen op je bureaublad worden dan misschien mee opgeruimd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.