Ga naar inhoud

Bluescreen Windows


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Op een Laptop HP pavilion dv6 met Windows 7. krijg ik geregeld een bluescreen met de melding  "igdmpmd64.sys"  Address FFFFF8800596F878 base at FFFFF88005815000 DateStamp 4d41a3e1

Er zit mij dan niet anders op dan een harde reset te doen maar dit is straf vervelend en kweet niet goed of dit geen kwaad kan voor de hard disk?

 

Volgens ik al vernomen heb zou dit kunnen te maken hebben met een update ( KB 2670838) van Microsoft maar ik had graag wat info van PCH daarover gehad wat ik verder moet doen?

 

alvast hartelijk dank 

djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat op de site van HP daarover te lezen valt zou je die Update moeten verwijderen.

 

Om een update te verwijderen ga je naar Start-> configuratiescherm-> Windows Update.

Daar klik je op geïnstalleerde Updates.

Selecteer de update die je wil verwijderen en klik op verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.