Ga naar inhoud

autosys / seekeredit


Jellos

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

Ik heb mezelf in de problemen gestoken,

 

Ik kreeg steeds opnieuw ongewenste advertenties en ik verwijderde in mijn control panel twee spamprogrammas. Nu ik de volgende dag opnieuw mijn laptop heb opgestart blijkt dat die twee bestanden, nl. seekeredit en autosys helemaal geen ongewenste programmas zijn maar noodzakelijke bestanden om mijn laptop te runnen aangezien ik nu de melding krijg: no bootable devices ... en windows niet geopend wordt.

 

Kan ik mijn stupiditeit zelf rechtzetten of moet ik mn laptop binnensteken?

 

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

al geprobeerd op te starten in veilige modus en een herstelpunt terug te zetten ?  (al ben ik  niet zeker dat dit verloren bestanden terugbrengt)

 

enne, 'k heb ook 8.1 en liet heel mijn c-schijf zoeken naar seekeredit en autosys maar... er werd niets gevonden.

 

dus: volgens mij zijn die bestanden dus niet nodig om je windows op te starten (en ligt het aan andere bestanden) ofwel is de schrijfwijze van die bestanden niet correct.

 

Ik weet natuurlijk niet wàt je precies verwijderde maar aan die twee dingen zal het dus wel niet liggen want mijn systeem start zonder die mooi op ... ?

 

(enne: welkom op PCH hé, Jellos!)

 

komt er nog eens bij dat seekeredit blijkbaar malware is: "The module seekeredit.dll has been detected as a potentially unwanted program by 19 anti-malware scanners. It runs as a separate (within the context of its own process) windows Service named “SeekerEdit”."

dus diè kan je rustig missen

 

Komt er ook nog bij dat die autosys blijkbaar ook ongewenst is: http://www.exterminate-it.com/malpedia/remove-autosys

(al zijn er blijkbaar méér autosys-en :) )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.