Ga naar inhoud

windows Live mail


Aanbevolen berichten

Hoi, ik wilde vandaag mijn mail openen en voordat dat ook daadwerkelijk gebeurde kreeg een scherm met een melding. Maar omdat ik mijn bril nog niet op had kon ik die niet lezen. Toen mijn mail eenmaal geopend was waren alle mappen weg en al mijn berichten ook mijn opgeslagen concepten.Wat kan er gebeurd zijn. Heeft iemand dit al eens zelf gehad of weet iemand hoe dit kan?

Vast hartelijk bedankt voor het meedenken.

 

zonnestraaltje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat we de foutmelding niet weten.

begin met:

- open de verkenner

- ga beeld-opties-map en zoekopties (kan ook andere versie zijn: extra-opties of nog andere: klik op organiseren

- ga in map- en zoekopties naar tabblad weergave.

- haal vinkjes weg bij 'beveiligde bestanden verbergen' en 'extensies verbergen'

- zet verder naar onderen een rondje bij 'systeembestanden weergeven

- klik toepassen

- klik ok

 

- ga in c:\gebruikers naar map met jouw gebruikersnaam

- ga appdata en open de map local, en vervolgens de map microsoft

- selecteer de map windows live mail. klik rechts en kies kopieren

- plak de map op een andere locatie, zodat je bestanden die er zijn worden veiliggesteld.

 

probeer dan een nieuwe opstart en lees de foutmelding om die hier te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat we de foutmelding niet weten.

begin met:

- open de verkenner

- ga beeld-opties-map en zoekopties (kan ook andere versie zijn: extra-opties of nog andere: klik op organiseren

- ga in map- en zoekopties naar tabblad weergave.

- haal vinkjes weg bij 'beveiligde bestanden verbergen' en 'extensies verbergen'

- zet verder naar onderen een rondje bij 'systeembestanden weergeven

- klik toepassen

- klik ok

 

- ga in c:\gebruikers naar map met jouw gebruikersnaam

- ga appdata en open de map local, en vervolgens de map microsoft

- selecteer de map windows live mail. klik rechts en kies kopieren

- plak de map op een andere locatie, zodat je bestanden die er zijn worden veiliggesteld.

 

probeer dan een nieuwe opstart en lees de foutmelding om die hier te melden.

Beste falstring, Ik heb gedaan wat je zei alleen geeft als ik het vinkje weg haal bij beveiligde bestanden besturingsprogramma verbergen een melding of ik dat zeker weet omdat m,n computer mogelijk niet meer goed opstart, dat durf ik dus niet te doen. Ik heb mijn mail gekopieerd naar een andere map. Toen ik de computer opnieuw opstartte kreeg ik geen melding. Het was overigens niet een echte foutmelding die ik kreeg. Ik zag een vierkant schermpje en daar stond iets in vermeld.  Ik heb de avond daarvoor wel een melding gezien dat mijn live mail al was opgestart toen ik hem nog eens aanklikte, maar dat is volgens mij normaal. Al mijn mappen zijn ook verdwenen. Het leek wel of ik een hele nieuwe geinstalleerde mail had. Alles blanco. Ik heb nu weer gewoon mijn mail binnengehaald en krijg ook geen meldingen meer.

 

Groetjes zonnestraaltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.