Ga naar inhoud

Google adsense


Gast zero

Aanbevolen berichten

Ik zie dat pc-helpforum google adsense gebruikt.

Ik heb er mss totaal geen zaken mee maar uit intresse?

verdien je daar eig wat mee?

Ikzelf ben vanplan om google adsense ook te gebruiken maar hoeveel verdien je ongeveer gemiddeld per maand?

mvg.zero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar verdien je geld mee.

Hoeveel je verdient hangt af van het aantal kliks, en op welke advertentie er geklikt wordt. Sommige advertenties verdienen meer dan andere, dit hangt af van de gebruikte keywords op de pagina.

Google betaalt overigens pas uit bij 100$.

Je inschrijven bij adsense kost niks (beter nog: het levert je geld op). Ik zou zeggen: probleer het maar eens. :-)

Overigens moet je wel minstens 18 jaar zijn om je mogen in te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

adsens is een manier van reclame maken.

zie hier aan de linkerkant op het forum :)

als mensen daar op klikken krijgen wij daar een paar cent voor.

hoe meer mensen er op klikken.. hoe meer centen :)

als er heel veel mensen op klikken... (en dan echt duizenden per maand) dan verdien je een leuk extra centje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er zijn nog wel veel andere dingen die je ook betalen per click. Maar adsense blijft toch ook mijn grote favoriet.

Aanmelden is idd volledig gratis. Zorg wel dat je je adres correct ingeeft en ook je rekeningnr. Ze storten dan een klein bedrag (iets van een halve euro ofzo) op je rekening. En je krijgt dan ook via post je code.

Als je dat ingeeft in je gebruikers gedeelte, dan kan je uitbetaald worden.

Het bedrag dat je verdient hangt af van hoeveel bezoekers je hebt, op welke advertentie er wordt geklikt en hoeveel er wordt geklikt.

Het is wel ten strengste verboden om zelf op de ads te klikken. Als je dit doet, zal je dat wel snel merken, als je dat blijft doen is het gedaan voor jouw met adsense.

Ze zijn redelijk streng (zo mag je de ads bijvoorbeeld niet op warez sites zetten en dergelijke, en nog zo van die regels.). Maar als je het op je gewone site zet en niet teveel aan doet, dan ben je daar zeer blij met :-) .

Let wel op, het bedrag dat je ziet bij verdienste is in dollar. Je wordt uitbetaald in euro.

Dus de dollar koersen zijn wel leuk om eens naar te kijken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.