Ga naar inhoud

Geheugen vol


Sandra004

Aanbevolen berichten

Heyhey!

Ik heb een vraagje mijn schijf C: vol zit nu ik heb daar 916gb ter beschikking, heb nog nooit zoveel gehad en vind het zo raar dat hij vol zit ? Ik heb belange nie zoveel foto's enzo erop staan voor 900 gb te vullen, hebben jullie enig idee waar dit kan zijn? wat ik kan/mag wissen? Mijn internet valt om de 5 min ook uit, miss heeft er dit iets mee te maken, ligt niet aan telenet want mijn gsm werkt gewoon verder

 

Alvast bedankt!

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

klinkt niet helemaal logisch: je hebt 916 GB beschikbaar? da's een enorme hoeveelheid....!

kijk nog eens goed, en geef dan op wat er staat bij 'gebruikt', bij 'beschikbaar' en bij 'capaciteit'.

 

vwb wegvallend internet: ga configuratiescherm-apparaatbeheer, selecteer daar de netwerkadapter die jij gebruikt, klik er rechts op en kies 'installatie ongedaan maken'(heet soms ook wel 'verwijderen')

sluit de schermen netjes af en herstart de pc.

bij de herstart zal windows de adapter nagelnieuw opnieuw installeren.

meestal moet je dan wel even opnieuw de verbinding instellen: jouw netwerkje selecteren en de toegangssleutel opnieuw ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ga eens via verkenner naar je C schijf open die,zie je al de mappen.Kijk dan eens of je verdachte mappen zie,die je niet kent!

Je kunt ook op iedere map rechtsklik>eigenschappen word er weer gegeven hoeveel MB/GB die map in beslag neemt.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de netwerkadapter verwijderd en opnieuw laten installeren, even afwachten hoe dit gaat!

Qua geheugen als ik de map open kijk ik hetvolgende: zie foto

Als ik daar rechts klik geeft ie nergens aan hoeveel gb of mb het inbeslag geeft...

Als ik de mapjes appart open staan sommige boemvol sommige zijn leeg..

Maar ik ken er niets van om zomaar te wissen...

post-4148-0-30909900-1436559753_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

Ik heb net de netwerkadapter verwijderd en opnieuw laten installeren, even afwachten hoe dit gaat!

Dit heeft echt niks te maken,zo als je meld dat er 960GB in gebruik is op C schijf hoor.

Doe eens het volgende druk Windows toets en X>krijg je één menu>klik op schijfbeheer> maak daar eens printscreen van.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Inderdaad is je C schijf bijna helemaal vol!!!

Gebruik je soms torrents/streaming diensten ???

In je afbeelding ben ik wel niet bekend met de bovenste drie mappen,wat zeggen de eigenschappen als je rechts klik doet>eigenschappen.

Kijk ook eens bij mijn documenten is daar iets te zien?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.