Ga naar inhoud

dualboot windows 7


janmuuter

Aanbevolen berichten

Goededag

 

heb toch nog een vraag over dualboot heb twee versie,s lopen nederlandse en engelse versie windows 7

de eerste versie heb ik alle drivers kunnen downloaden via mijn interne wifi maar de andere versie kan ik geen verbinding maken via mijn wifi om mijn drivers te downloaden nu kan ik wel even een een verbinding maken via een externe adapter en dan kan ik ook downloaden maar kan er geen kopie,s gemaakt worden van de eerste updates en deze gewoon verplaatsen naar de andere windows 7 weet niet of dat mogelijk is deze vraag is gewoon voor mij of dit mogelijk is

 

bij voorbaat dank

 

janmuuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

de eerste versie heb ik alle drivers kunnen downloaden via mijn interne wifi maar de andere versie kan ik geen verbinding maken via mijn wifi om mijn drivers te downloaden nu kan ik wel even een een verbinding maken via een externe adapter en dan kan ik ook downloaden maar kan er geen kopie,s gemaakt worden van de eerste updates en deze gewoon verplaatsen naar de andere windows 7 weet niet of dat mogelijk is deze vraag is gewoon voor mij of dit mogelijk is

 

 

 

 

Als je bedoelt dat je de reeds geïnstalleerde drivers wil kopiëren en naar de andere Windows slepen.... dat kan niet.

Je hebt de drivers al gedownload voor de eerste Windows, heb je die nog, in welke map staan die? Je kan die vanuit je tweede Windows versie toch gewoon bereiken via de verkenner of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie

 

het verhaal wordt al iets duidelijk dus je meent kan via de verkenner gewoon mij drivers verplaatsen naar de andere versie van windows 7 ga het proberen

 

bij voorbaat dank

 

janmuuter

 

 

Je moet ze niet verplaatsen.

Start op vanaf de Windows versie waar de drivers nog geïnstalleerd moeten worden.

Open de verkenner en navigeer naar de gedownloade bestanden en installeer door er op te dubbelklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.