Ga naar inhoud

Gekmakende reclames en ongevraagd openende tabbladen


Aanbevolen berichten

Hallo Kape,

 

As we speak is het laatste bestandje dat je stuurde zijn werk aan het doen. Vandaag pas laat thuis en nu daar pas de tijd voor.

Ik heb braaf gewacht op je antwoord en zie nu dat je geen fan bent van Popcorn time...

 

Natuurlijk wil ik niet terug naar de situatie zoals deze was, pffffffff! dat was ellende. 

Mag ik daarom nog een laatste, hele brutale vraag stellen aub..?

 

Heb jij misschien een veilige link naar de installatie van PC-time voor me, O Gij Grote Alleswetende Geweldige?  :adore:  ;)

Als dat te ver gaat voor je, dan snap ik dat  :top:

...maar niet gevraagd is altijd een 'nee' natuurlijk  :winked:

 

Na je antwoord zal ik het topic sluiten en zal ik mijn laatste woorden van dank tot u richten...

..tot dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Buiten het feit dat Popcorn een illegale streamingdienst is, is er op zich niets mis met de download ervan. Die kan je veilig (maar illegaal) in huis halen. Het zit hem echter in het gebruik ervan. De afkomst (en de inhoud) van de downloads die je er mee doet, zorgen er (vaak) voor dat je een hoop rotzooi op je PC binnenhaalt. Dat was in jouw geval zeker zo. Je bent nooit zeker over de kwaliteit van de downloads en of ze - al dan niet - geen besmette onderdelen bevatten. Het is een aanlokkelijk programma, maar de risico's ervan zijn ook immens groot.

 

Een veilige link naar een installatie zou ik je - gezien zijn illegaliteit en het standpunt van ons forum daarover - sowieso niet geven (mocht dat nodig zijn), maar daar zit dus ook het probleem niet. Het is dus inderdaad een NEE voor elke hulp rond dit programma. Maar niemand kan je beletten om dat opnieuw te installeren ... alleen vrees ik dat we je dan hier behoorlijk snel terug zullen zien. En dan heb ik meteen twee fitnessprogramma's te goed :xd:

 

Aan jou de keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, duidelijk antwoord :) 

Dank je wel voor je eerlijkheid!  :top:

 

Je hebt me wel aan het denken gezet.... want zoals mijn laptop was, dat wil ik niet meer!

Toch nog wat vragen:

 

- hoe staan jullie tegenover Netflix?

- en STEL nou, echt gewoon STEL dat ik het nog een keertje zou willen proberen (ik twijfel echt of ik het nog wel wil hoor, dat meen ik) zou een goede virusscanner dan dit soort ellende tegen kunnen houden of is daar geen beginnen aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix is een legale streaming, waar de kwaliteit van het aanbod gecontroleerd is. Daar betaal je immers ook het abonnement voor. Wat mij betreft is dit absoluut niet vergelijkbaar met Popcorn .... dat én illegaal én onbetrouwbaar is. Dus voor mij is Netflix absoluut OK, alleen kost het je geld natuurlijk.

 

In de veronderstelling dat je Popcorn ZOU installeren, wijzigt het gebruik van een "goede" of "slechte" virusscanner niets aan de mogelijke problemen. Bij gebruik geef je immers ZELF de toelating voor download en upload en bepaal je dus zelf het gedrag van de virusscanner. Daar kan je niet onderuit ... anders werkt Popcorn niet. Dus ook dit is geen alternatief en zal geen oplossing bieden om (eventuele) besmette bestanden te weren van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, Oké, Oké, grrrr... er is dus geen enkel excuus om PCT te installeren zie ik wel.. Dan moet het maar Netflix worden, want nogmaals: ik wil niet terug naar hoe het was. Dank je wel voor al je tijd en energie en vooral: voor al je duidelijke uitleg!  :thank you-bor:

 

Nou, Gij Grote Geweldige: nu is het Uwe beurt: wat voor trainingsschema wil je? 

- beetje sterker worden?

- heel veel sterker worden?

- grote spieren krijgen?

- meer conditie?

- .....  :wacko2:

 

Let me know! 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Goedemorgen mijn zeer gewaardeerde reddende Engel! :D

 

Sorry dat 't zo lang duurde. Heel veel mogen werken de laatste weken.

Ik heb even met mijn collega's overlegd en wil graag weten wat je nu aan beweging doet.

dan weet ik beter hoe ik je kan adviseren =)

 

Verder: mijn laptop werkt TOP! Je weet niet half hoe blij je me gemaakt hebt!

En door ons contact heb ik besloten geen PCT meer te installeren, maar me netjes aan te melden bij Netflix.

Gij hebt een goede daad verricht! :D

 

Ik hoor graag van je,

groetjes, Edwine

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.