Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe "game" pc


Silla

Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Games

Wat is mijn budget? Goh, zo goedkoop mogelijk met vermelde onderdelen.

Een merkcomputer of een samenstelling? Samenstelling, zou er een 970 gtx in willen, i5 4750k. Moet ook deze case zijn: http://www.corsair.com/en/graphite-series-380t-yellow-portable-mini-itx-case. Moet ook wifi kunnen ontvangen.

Ga ik overklokken? Waarschijnlijk

Ga ik later upgraden? Denk van niet.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - ssd hoeft niet, usb 3.0 ook niet

Ga ik zelf assembleren? - Zal azerty wel voor me doen :)

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Neen

Ga ik zelf installeren? - Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Zoals hierboven vermeld, 970gtx de corsair case en de i5 processor.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Neen

Heb ik specifieke wensen? - Hierboven

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België, bestel hem bij azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor je deze samenstelling gemaakt met een snelle i5 processor, compacte GTX 970 en de behuizing naar keuze. Het hartje van dit systeem is een overklokbare Skylake processor, samen met een goede maar ook niet te grote koeler. Er is 16GB aan DDR4 RAM-geheugen voorzien, aangezien dit qua prijs/kwaliteit de voordeligste keuze is i.c.m. het Micro ATX moederbord. 

 

Verder zit er een mooie 620W voeding in van SeaSonic en ook een Wi-Fi kaartje ontbreekt niet. Ik heb een 2TB harde schijf genomen, maar ik zou je toch ten zeerste aanraden om een (goedkope) SSD te nemen voor Windows en veelgebruikte programma's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Had deze bestelling gisteren geplaatst op azerty.

Deze mail heb ik gekregen:

 

Bedankt voor het plaatsen van onderstaande order!
Wij hebben uw order nagekeken op eventuele verbeterpunten of onduidelijkheden.
De volgende opmerking / vraag hebben wij betreffende uw order:

Het bestelde moederbord is een micro ATX model welke niet in uw kast past aangezien de kast alleen geschikt is voor mini- ITX moederborden.
Ook is er in de huidige kast geen ruimte voor een tweede uitbereidingskaart naast de videokaart.
-Een andere kast of ander moederbord is hiervoor de oplossing, onderstaand moederbord past wel in de kast en beschikt reeds over wifi maar heeft een vrij lange levertijd van 10+ werkdagen:
https://azerty.nl/8-6462-844309/gigabyte-ga-z170n-wifi.html

Ook heeft u DDR3 geheugen besteld, het moederbord ondersteund geen DDR3 geheugen, hiervoor is DDR4 geheugen benodigd, onderstaand DDR4 geheugen is ook 8 GB en wel geschikt voor beide moederborden:
https://azerty.nl/8-6121-839930/corsair-vengeance-lpx.html


Uiteraard bent u vrij om zelf alternatieve onderdelen uit te zoeken op onze website.
Graag verneem ik welke onderdelen ik voor u kan aanpassen om tot een passende configuratie te komen.

 

 

 

Het beste is mischien gewoon gaan met het andere moederbord dat voorgesteld wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar iets misgelopen met het plaatsen van de link, want ik herinner me zeker dat ik voor DDR4 geheugen had gekozen. ;) Aangezien de Corsair kast een kleiner formaat heeft, is het inderdaad het best om het voorgestelde moederbord te nemen. Ook het voorgestelde geheugen is helemaal prima. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.