Ga naar inhoud

Verschillende iconen op mijn desktop werken niet meer.‏


Aanbevolen berichten

  • Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In windows XP kan je de inhoud van een zip bestand gewoon bekijken en de bestanden er uit kopieren zoals in een gewone map.

 

post-344-0-92400100-1445076313_thumb.jpg

 

Bekijk op die manier de inhoud van het bestand hpzius12.zip en kopieer het bestand hpzius12.sys naar een andere map of naar het bureaublad.

Ga dan verder met de installatie van de printer zoals reeds aangegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou nog een laatste vraag stellen, kan ik de drivers van het nu werkend HP C 5280 ergens anders opslaan (externe schijf of usb-stick) moest ik in de toekomst deze printer moeten werwijderen en terug installeren?

Dat is geen enkel probleem.

Het is zelfs aan te raden om de drivers op te slaan op een extern medium; ook voor drivers van andere componenten zoals de grafische kaart en de netwerkadapters.

Dan hoef je ze niet meer te zoeken als je harde schijf crasht en je alles opnieuw moet installeren

 

 

Wat ik ook nog wou vragen is dat ik nog altijd lege plekken heb in mijn hotmail alhoewel het vermindert is, denk ik? Is er iets aan te doen?

Hier hebben we ook al een en ander geprobeerd.

Nieuwste grafische drivers, reset en zelfs herinstallatie van de browser maar alles zonder resultaat.

Het fenomeen doet zich enkel voor bij je online hotmail en in chrome.

 

Dan stel ik voor om je mails de lezen met een andere browser zoals Internet Explorer of Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.