Ga naar inhoud

Nieuwe gaming pc ~ €1000


JeroenVD

Aanbevolen berichten

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Standaard dingen zoals Internet, gebruik Office maar ook gaming (Guildwars 2).

Wat is mijn budget? - Rond de €1000, max €1100 alles inclusief.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Liefst een samenstelling. Is de allereerste keer dat ik van scratch een pc in elkaar zou zetten, maar heb al wel iets van ervaring.

Ga ik overklokken? - Voorlopig niet

Ga ik later upgraden? - Eerstkomende jaren niet, maar kan later wel het geval zijn

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Neen, geen Wifi, Thunderbolt, ...

Ga ik zelf assembleren? - Ja, ik heb hierbij al een smaenstelling gemaakt: https://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B683532%5D=1&product%5B626533%5D=1&product%5B425856%5D=1&product%5B794627%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B678321%5D=1&product%5B624119%5D=1&product%5B641808%5D=1&product%5B645239%5D=1&product%5B649374%5D=1&product%5B258095%5D=1

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Ja, Windows 8.1

Ga ik zelf installeren? - Ja, dat doe ik zelf

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Niet speciaal.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Scherm heb ik nog nodig.

Heb ik specifieke wensen? - Graag had ik geweten of ik met deze samenstelling nog extra kabels nodig heb of dit inbegrepen is.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - België en ik zou graag bestellen bij Azerty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie samenstelling! Voor een kleine meerprijs zou ik wel een iets beter uitgerust moederbord nemen zoals deze, dat biedt wat meer uitbreidingsmogelijkheden naar de toekomst toe. Alle kabeltjes worden meegeleverd, behalve een HDMI-kabel. Deze kan je echter goedkoop vinden in een Action bijvoorbeeld. 

 

Voor een prijsverschil van 10 euro zou ik wel een beter en iets groter 23 inch scherm nemen, dit exemplaar van Asus. Een tikkeltje groter, beter IPS-paneel met uitstekende kijkhoeken en kleurenreproductie en - niet onbelangrijk voor gaming - net een tikkeltje snellere responstijd. Ook handig is dat er een DVI-kabel wordt meegeleverd (iets dikker, maar qua kwaliteit identiek aan HDMI) zodat je meteen aan de slag kunt.

 

Kijk ook even in m'n handtekening voor wat korting + gratis verzending bij Azerty.nl. :)

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.