Ga naar inhoud

windows 10 start/zoekknop werkt niet

erikT

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds de update van win7 naar windows 10 werkt de knop "start" en "zoek" niet meer.

Er is geen reactie bij linker-muis klik, rechts klikken werkt wel.

Verscheidene pogingen gevolgd via opzoekingen via internet hebben nog geen oplossing gebracht.

mijn configuratie is te bekijken op http://speccy.piriform.com/results/hJWJgaWOCHvq5YqGSrtHcFx

Iemand een oplossing?

Mvg,

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de Windows + X toetsencombinatie krijg je een snelmenu, klik er op apparaatbeheer.

Klik op het pijltje voor Muizen en andere aanwijsapparaten, klik dan op Synaptics...... met de rechtermuisknop en kies eigenschappen-> tabblad stuurprogramma-> Vorig stuurprogramma.

Lost dat het probleem met de touchpad op?

Indien niet, kies dan in dat zelfde venster verwijderen en installeer deze driver.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

in andere gevallen werken de toetsen wel 

Ik dacht dat je enkele problemen had en dat waren de start en zoekknop werken niet en het links klikken doet het niet........ was ik dus verkeerd.

Wat gebeurt er als je er met de rechtermuisknop op klikt? krijg je dan een snelmenu?

Had je in Windows 7 software geïnstalleerd waarmee je het startmenu en dergelijke kon aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je er zo ook geen antwoord op kunnen geven, misschien dat andere leden al een mogelijke oplossing tegen gekomen zijn die je nog niet uitgevoerd hebt.

Had je in Windows 7 software geïnstalleerd waarmee je het startmenu en dergelijke kon aanpassen?

Op bovenstaande kwam nog geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.