Ga naar inhoud

Windows Mail exporteren naar Windows Live Mail


Sander86

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

ik ben voor een kennis w10 aan het installeren met alle software e.d. erbij, waaronder de e-mail.

Nu heeft hij op de oude pc Windows Mail en op de nieuwe komt Windows Live Mail. Nu is er qua lay-out wel wat veranderd natuurlijk, maar ik heb alle berichten geëxporteerd op een usb-stick, weer geïmporteerd op de nieuwe pc. Maar nu staan alle mappen die hij zo netjes had gesorteerd allemaal linksonder bij opslagmappen en we komen er niet uit hoe het nu gesorteerd staat. Lijkt wel alsof alles door elkaar staat en alles staat op alfabetische volgorde. 

 

Is dit de nieuwe lay-out van Windows Live Mail, dat je alles maar zelf mag uitzoeken en dagen bezig bent om het weer te sorteren of doe ik iets fout met exporteren/importeren? Helpt het als ik alles map voor map importeer? Dat het dan wel in een normale volgorde staat?

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in wlm is dat inderdaad een hele hereje, maar in de verkenner kom je er doorgaans sneller.

livemail wordt opgeslagen in C:\Users|Gebruikers\<JeNaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

wellicht moet je eerst in de verkenner via oprganiseren-map-enzoekopties de verborgen bestanden en systeembestanden zichtbaar maken.

onder 'storage folders' vind je die opslagmappen.

ik weet niet hoe windowsmail de zaak exporteert, maar als het goed is vind je daar submappen terug.

die kan je in hun geheel kopiëren naar de gewenste (sub)map in de map met de gebruikte accountnaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.