Ga naar inhoud

Geen geluid na vervangen grafische kaart


Pavlovian

Aanbevolen berichten

Hey

 

nadat ik mijn grafische kaart heb laten vervangen (had geen beeld meer) werkt mijn geluid niet meer. Ik heb wat gezocht naar drivers maar ik vind niets dat helpt. In mijn apparaatbeheer staat aangegeven dat mijn multimedia-audiocontroller niet is geinstalleerd, wat dat ook moge zijn. Ik heb een NVIDIA High Definition Audio tussen mijn besturing voor geluid staan, maar daar vind ik online ook niets van terug.

Kan iemand mij helpen?

Greetz

PS: HEb logitech speakers z323, grafische kaart die is geinstalleerd is de NVIDIA Geforce 120, en Windows Vista HOme Basic 32-bit stuurprogramma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de drivers nu gedownload, maar nog steeds geen geluid, en nog steeds zelfde foutmelding:

Onderaan het scherm, bij de iconen, krijg ik een melding: geen apparaat voor geluidsweergave geinstalleerd. Bij apparaatbeheer krijg ik:

Besturing voor geluid, video, spelletjes: NVIDIA High Definition Audio

En bij overige apparaten staat er een waarschuwingsteken bij Multimedia-audiocontroller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.