Ga naar inhoud

hp laserjet 1200 maakt strepen


kobeL

Aanbevolen berichten

Niks verbied je om toch onderstaande uit te voeren.

 

Controlelijst voor afdrukkwaliteit

Algemene problemen in verband met de afdrukkwaliteit kunt u aan de hand van de volgende controlelijst oplossen.
  1. Controleer of het papier of ander afdrukmateriaal aan de specificaties voldoet. Over het algemeen geldt dat hoe gladder het papier, hoe beter de resultaten.
  2. Druk altijd af op soort bij speciale afdrukmaterialen zoals etiketten, transparanten, glanzend papier of briefhoofdpapier.
  3. Druk een configuratiepagina en een pagina Status benodigdheden af. Zie Informatiepagina’s afdrukken.
    • Controleer de pagina met de status van benodigdheden om te zien of sommige benodigdheden leeg of bijna leeg zijn. Over printcartridges van een ander merk dan HP wordt geen informatie verstrekt.
    • Als de pagina's niet correct worden afgedrukt, ligt het probleem bij de hardware. Neem contact op met HP Klantenondersteuning. Zie HP Klantenondersteuning of raadpleeg de brochure die bij het product is geleverd.
  4. Druk een demopagina af vanuit de Werkset HP Color LaserJet CP1210-serie. Als de pagina wel wordt afgedrukt, ligt het probleem bij de printerdriver.
  5. Probeer af te drukken vanuit een ander programma. Als de pagina correct wordt afgedrukt, ligt het probleem bij het programma van waaruit u afdrukt.
  6. Start de computer en het product opnieuw op en probeer nogmaals af te drukken. Als het probleem dan niet is opgelost, kiest u een van de volgende mogelijkheden:
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zo'n infopagina afgeprint maar de printer waar ze het bij voordoen is een CP1210 ik heb een 1200 series (heel oud) deze kan geen kleur afprinten ik heb de rol afgekuist maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem het ook het papier eens bekeken maar dit is glad genoeg

 

Mvg, Kobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.