Ga naar inhoud

laptop start niet meer helemaal


jonajo

Aanbevolen berichten

Hey allen,

Ben beetje radeloos. Laptop asus start Op met windows10. Lijkt volledig opgestart maar lintje harde schijf blijft branden. Gelijk op wat ik klik geen reactie. Na tijdje de foutmelding acmon error. Daarvoor heb ik hier de oplossing gevonden dacht ik maar als ik naar start ga en klik nog steeds geen reactie dus kan ik het asus programma ook niet verwijderen.

Ik denk dat de problemen begonnen zijn met het in slaap gaan met mijn 2 de scherm aangesloten. Kan iemand mij hiermee helpen? Al mijn recent fotowerk en facturen Enzo staan hierop. Dank bij voorbaat Jochen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb zelf de upgrade gedaan, die is zeer vlot en vlekkeloos verlopen. Van half juli werk ik er nu mee, dus het is niet meteen ontstaan dit probleem. Zoals ik al zei denk ik dat het probleem opgedoken is toen hij in slaapstand hing met het tweede scherm erop aangesloten. Jammer genoeg beschik ik niet over een herstel of opstartschijf van windows 10. 

Momenteel heb ik de harde schijf uit de laptop gehaald en ben ik de foto's (beroepshalve) en alle bestanden die ik niet kwijt mag zijn aan het copieren naar een externe schijf.

Vervolgens ben ik van plan dan de laptop herop te starten met de originele schijven van toen hij nieuw was

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.