Ga naar inhoud

Geen toegang tot folder en files


nic77

Aanbevolen berichten

Goeie dag, ik heb een probleem met toegang tot een bepaalde folder en files in dit folder.
Het probleem is als volgt:

Een tijd geleden werkte ik met win7 en heb ik de domme keuze gemaakt om een folder te locken met een batch file. 
Hier beschreven: http://dottech.org/156362/how-to-password-protect-folders-in-windows-without-third-party-software-guide/

Dit heeft goed zijn werk gedaan tot ik opnieuw dom ben geweest en een upgrade heb gedaan naar win8.1 zonder deze folder te backuppen. Nu heb ik geen toegang meer tot de folder en files hierin. Krijg steeds de melding dat ik geen administrator rechten heb. Bij een poging de batch opnieuw te openen verschijnt cmd zeer kort en sluit onmiddelijk terug zodat ik ook de mogelijkheid niet krijg deze te folder te unlocken via het in win7 ingegeven paswoord.
Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals alle rechten toekennen via eigenschappen folder. Heb dit ook geprobeerd via cmd met de takeown command zonder resultaat. hernoemen kan maar niet openen of verplaatsen van de files in deze folder. 
Ik hoop dat hier nog een oplossing voor is. 

Alvast bedankt bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nic77,

welkom op PC-Helpforum.be. :)
 

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.