Ga naar inhoud

Emails gaan niet meer open.


zeerover

Aanbevolen berichten

Ik had veel e-mails opgeslagen op mijn vista pc. Die staan bij nader toezicht allemaal opgeslagen als EML bestand. Wanner ik die op een pc met windows 8.1 wil openen gaat dat niet meer.

Hoe kan ik die mails terug openen op mijn 8.1.

 

Alvast bedankt voor de tip. Hopelijk niet te moeilijk want veel ken ik niet van computers.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo IEscape

 

Hartelijke dank alles werkt perfect. Echter nog een klein vraagje. Is het mogelijk wanneer je een mail leest dat het steeds op de verticale mannier kan. Dat is beter leesbaar. Dan staan er mails links en de te lezen mail rechts. Het zou kunnen eens deze stand aangevraagd bij later openen deze stand blijft behouden.

 

 

mvg en nog maal dank :locked2:  :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zeerover,

 

Hartelijke dank alles werkt perfect. Echter nog een klein vraagje. Is het mogelijk wanneer je een mail leest dat het steeds op de verticale mannier kan. Dat is beter leesbaar. Dan staan er mails links en de te lezen mail rechts. Het zou kunnen eens deze stand aangevraagd bij later openen deze stand blijft behouden.

Mijn excuus, ik heb beide programma's zelf nog nooit gebruikt, heb hier géén Windows 8.1.

Ik kwam net nog deze link tegen ☞ Een EML openen, met drie opties om een .eml-bestand te openen.

  • Noetepad gebruiken.
  • Een browser gebruiken.
  • Een EML-viewer gebruiken ☞ EML File Viewer 2.0 - Freeviewer.

    Scroll ietsje naar beneden om de freeware en de Pro versie te vergelijken.

Punt 3 is weer een andere EML Viewer dan de EML Viewer in mijn vorig bericht.

Wellicht geeft één van deze methode betere resultaten ? Een zaak van uitproberen welk programma / methode het beste is voor u ?

En graag gedaan  :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.