Ga naar inhoud

Pc valt uit tijdens downloaden Windows 10


lorexxx

Aanbevolen berichten

Ik heb ondertussen al verschillende keren geprobeerd om Windows 10 te downloaden, maar elke keer mislukt dit. Tijdens de update valt hij plots uit en start hij niet meer terug op. Ik heb geen idee aan wat dit zou kunnen liggen.

Ik heb een Toshiba Satellite-L670-1J3 met momenteel dus nog Windows 7. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lorexx,

 

welkom op PCH !

 

Download hem rechtstreeks van https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

 

Ofwel als iso (en dan brandt je hem op een DVD) ofwel als usb-versie.

 

Opletten voor de versie die je downloadt: 32 of 64 - ook welke versie en de juiste taalkeuze !

 

Om te installeren: windows opstarten, naar verkenner gaan en de install.exe van de DVD/usb opstarten.

 

edit: achteraf zat ik te denken: als die update mislukt, is er mogelijk méér aan de hand en is het misschien best eerst je systeem 'op poten te zetten' en dan pas naar de 10 te gaan migreren.

 

Daarom denk ik dat het best is, eerst eens een controle van mal-, spyware te doen.

 

Voer daarom onderstaand eens uit en plaats daarna eens een logje?

 

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

. aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.