Ga naar inhoud

problemen met Java.


Irene4u

Aanbevolen berichten

Ik heb een programma gekocht op surfspot. Om het programma te downloaden wordt Secure Download Manager gebruikt. Wanneer ik het programma probeer te downloaden krijg ik steeds de melding dat ik Active Scripting moet inschakelen. Ik gebruik zelf firefox en volgens mij is het ingeschakeld (ik heb about:config al gebruikt en achter javascript.enabled staat gewoon true) maar ik kan nog steeds het programma niet downloaden. Ik wilde Java opnieuw downloaden en oudere versies verwijderen. Nu gaf de site aan dat ik helemaal geen Java heb. Wanneer ik deze probeer te instaleren krijg ik steeds te zien: ''another java installation is in progress. You must complete this installation before you can run this installer'' alleen er wordt niets geinstalleert. Hoe los ik deze problemen op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ga naar Java en download daar de recentste Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Blader naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.
  • Eventuele oudere java versies worden aan het einde verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.