Ga naar inhoud

intel drivers updaten


Gast sander2304

Aanbevolen berichten

Goed zo.

 

Dan zou je tenslotte nog eens het stofgehalte van je laptop kunnen checken. Nu is zo'n V3-772G is absoluut geen makkelijke laptop om te ontstoffen: hij moet hiervoor helaaas zowat compleet gedemonteerd worden en dat vereist toch wel de nodige handigheid / kennis / ervaring ... wanneer je niet over die bagage beschikt, dan kan ik je enkel aanraden om dit alles over te laten aan een PC-hersteldienst.

 

Wil je toch zelf aan de slag dan is het filmpje hieronder een goede leidraad, merk op dat hier ook de koelpasta vervangen wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een koeler (coolermaster u3 plus \top koeler )eronder die de warmte bijna volledige weg haalt.

 

Maar ik zit toch weer met wat problemen.

Zoals je die 3 foto's van mijn configuratiescherm ziet:

Tijdens het gamen( gaat over een gratis fps game combat arms) wanneer ik heb mijn gtx760m laat gebruiken heb ik toch wat problemen zoals

content://media/external/file/6228

content://media/external/file/6228

Ook heb ik dat ik freezes van mijn scherm krijg van ongeveer 1-2 seconden. Soms plats als ik in een game ben wordt mijn scherm zwart zodat ik alleen nog geluid hoor van in game maar ik niets meer kan doen.

Kan je mij hier een oplossing voor helpen zoeken? 

 

 

post-27268-0-82335900-1443071593_thumb.j

post-27268-0-91694100-1443071601_thumb.j

post-27268-0-23149400-1443071616_thumb.j

aangepast door sander2304
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast sander2304

Werkt niet dus...

Ik heb hem nu op mijn gtx760m draaien en het is minder dan op mijn intel. Wat de freezes betreft denk ik dat ik hiermee zal moeten leven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou hem toch eens laten ontstoffen of zelf doen, de flip waar de gpu op zit kan door de hitte losraken en dan ben je verder van huis, een koelpad helpt prima voor de buitenkant maar als binnenin stof voorkomt dat de warmte naar buiten af wordt gevoerd......

 

http://openhardwaremonitor.org/

Kun je zien als je bij gamen omschakeld naar de dektop wat de temp van de GPU is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.