Ga naar inhoud

W10 email weg


Terry8

Aanbevolen berichten

Lijkt me logisch dat als je een nieuw account aanmaakt in een e-mailprogramma dat er nog geen contactpersonen en e-mails aanwezig zijn.

 

In welk e-mailprogramma bevonden zich vroeger die contactpersonen en e-mails zich? Heb je er een back- up van gemaakt?

Op welke manier heb je Windows 10 geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heeft het met de manier van installeren te maken. ik had outlook en ik had verwacht dat ik in W10 automatisch mijn outlookaccount had behouden. maar W10 vroeg om een account aan te maken. nee, geen backup gemaakt maar oude email zit toch gewoon op de c schijf, ergens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op welke manier heb je Windows 10 geïnstalleerd?

 

 

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

 

Wat bedoel je met Outlook? Outlook dat een onderdeel is van Microsoft Office of een Outlook.com account?

 

Indien het niet gaat om Outlook dat deel uit maakt van Microsoft Office welk e-mailprogramma heb je dan wel gebruikt voor de Upgrade?

 

Indien je een Outlook.com account hebt kan je dat trouwens gewoon verder gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.