Ga naar inhoud

Foutmeldingen Samsung laptop


brunos

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een Samsung laptop die ongeveer 2 jaar oud is. (NP540U3C-A01NL)

 

Sinds enkele maanden krijg ik ongeveer 3 keer per week de volgende meldingen met een blue screen:

KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

 

Na deze melding start de laptop opnieuw op (wat overigens erg lang duurt) en meestal doet hij het dan weer. Wie weet wat deze meldingen betekenen en hoe ik hier vanaf kan komen? Ik word er nu een beetje moe van, omdat ik geen idee heb waaraan het ligt.

 

Heb de laptop met CCleaner schoongemaakt, het register en de fouten hersteld, maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik schijfopruiming op C gedaan, maar helaas ook geen succes.

 

Ik heb verder niet veel kennis hiervan dus weet niet wat ik nu nog kan ondernemen. Hebben jullie tips?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag alvast twee onderstaande zaken uitvoeren.

 

Test je harde schijf eens met HD Tune:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

 

 

Doe eens een geheugentest met Memtest86+.

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.