Ga naar inhoud

Windows10 upgrade : pc valt steeds weer uit


dominiquelrm

Aanbevolen berichten

Beste,

 

op onze 2de pc is het voorgestelde windows10 upgrade geinstalleerd.

 

Sindsdien werkt het "padje" (bediening van de muis) niet meer, en nog het ergste : DE PC VALT STEEDS WEER UIT NA SLECHTS ENKELE (30) SECONDEN TOT 1A2 MINUUTJES.

Keert dan naar een blauw scherm met tekst "er is een probleem met de computer en deze zal moeten opnieuw opstarten. Alle foutgegevens worden verzameld..... Als U meer wilt weten kunt U later online zoeken naar deze fout : DPC WATCHDOG VIOLATION"

 

- Wat is "dpc watchdog violation"?

 

Ik heb hier in een andere forum blad, gelezen dat men binnen 30dagen kan terugkeren naar windows8.

 

- HOE DOE IK DIT? vooral omdat ik weinig werktijd heb nu op deze pc.

 

Thanks,

 

Dominique

aangepast door dominiquelrm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die problemen zullen veroorzaakt worden door niet correcte drivers voor hardware.

Naar geschikte drivers zoeken op de website van de fabrikant zou een oplossing kunnen bieden.

 

Indien je terug wil naar Windows 8 klik je op de startknop  en geef in het zoekenvenster systeemherstel in en klik erop.

In het venster dat je dan krijgt zie je Terug naar Windows 8.1 staan, klik er op aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clarkie,

niks met drivers gedaan. Wilde niets meer riskeren, en vooral alle gegevens terughebben (op vriendin's pc!)

 

Ben dus voor de tweede optie gegaan, Dus systeemherstel uitgevoerd.

 

Duurde deze keer helemaal niet zo lang, en ALLES WERKT TERUG NAAR BEHOREN !!!

 

Hartelijk dank voor de info en hulp!!

 

Grtz, Dominique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.