Ga naar inhoud

Safari problemen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb een mac mini OS X versie 10.5.8. Ik heb al een paar weken serieuze problemen met safari, mijn internetbrowser. Hij valt regelmatig uit. En dikwijls gebeurt dit al bij het openen van een tweede scherm. Ik heb gekeken dat alles geupdatet is maar blijkbaar zijn er geen nieuwe updates beschikbaar. Ik heb ook mijn zoekgeschiedenis nog eens volledig gewist enzo. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marijke,

 

Ik heb ook mijn zoekgeschiedenis nog eens volledig gewist enzo.

Heeft u al geprobeerd om

  • Safari opnieuw in te stellen ?

    (Safari menubalk >> Safari >> Stel Safari opnieuw in)

  • Safari cache wissen ?

    (Safari menubalk >> Safari >> Verwijder cachebestanden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marijke,

Als u weer last heeft dat Safari crash, kijk dan even bij SafariVoorkeuren ☞ tabblad Extensies, of er extensies zijn die de crash veroorzaakt.

Hoe u dat kunt controleren is:

Schakel alle extensies uit en herstart Safari.

Vervolgens schakel u de extensies één voor één weer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marijke,

Neen . . . dat is ver van leuk en klinkt ook niet goed.

Iets met de geheugen vermoed ik, maar dat weet ik niet zeker.

Meldt even hier het probleem.

Geeft wel op:

Mac Mini jaar . . .

Hardware gegevens: processor . . . . , geheugen . . . .

Safari versie . . .

Meldt wel wat u allemaal reeds heeft uitgevoerd zoals:

Safari zoekgeschiedenis & cache gewist, Safari opnieuw ingesteld & de extensies nagekeken.

Geprobeerd in Veilig modus op te starten.

Maak een nieuw onderwerp / topic aan 561aadf40b941-Schermafbeelding_2015-10-1 en de titel zo duidelijk mogelijk, (bijvoorbeeld) OS X Leopard 10.5.8 Safari crash continue bij opstarten.

Ik heb weinig hardware / geheugen test ervaring en daar zijn er genoeg MacFreak-ers met diverse OS X versies en hardware types.

Vind u dat goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.