Ga naar inhoud

Eigen website


Robinho

Aanbevolen berichten

Trouwens heb jij zelf ook een website of heb je er één die je zelf heb gemaakt, wil je of mag ik die website eens zien?

Groetjes Robinho

Ik zit vanaf dit jaar in 'informatica beheer'.

Websites maken is altijd men zwak punt geweest, maar dat begint nu wel te verbeteren door de kleine 'push' van school uit.

Ik heb 2 forum's en ben bezig aan een site daarvoor. De huidige site is niet van mij.

Dit is mijn projectje: Passion Style - Tuning | Home

Waar ik dus problemen heb (zoals te lezen in een topic hier) met men balkjes aan de zijkant. Mommenteel wat weinig tijd, maar zal het binnekort wel aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zit vanaf dit jaar in 'informatica beheer'.

Websites maken is altijd men zwak punt geweest, maar dat begint nu wel te verbeteren door de kleine 'push' van school uit.

Ik heb 2 forum's en ben bezig aan een site daarvoor. De huidige site is niet van mij.

Dit is mijn projectje: Passion Style - Tuning | Home

Waar ik dus problemen heb (zoals te lezen in een topic hier) met men balkjes aan de zijkant. Mommenteel wat weinig tijd, maar zal het binnekort wel aanpassen.

haha jou site had ik wel eens eerder gezien bij een vraag over die sidebar of zo:-)

groetjes Robinho

Link naar reactie
Delen op andere sites

de snelheid van de server komt omdat het een thuis server is bij yannick.

Hij heeft een niet al te snelle upload, waardoor het wel eens kan zijn dat als meerdere mensen erop zitten, hij langzaam is. Hier kan hij voor de rest niets aan doen.

Als we dan toch eigen websites laten zien: (deze staat ook bij yannick op zijn server)

http://hardweb.yeseterror.nl (let op!, staat in een frame. omdat de DNS redirectie niet goed meer is lijkt me)

en gaan we nog even verder (staat ook op zijn thuisserver)

Thuispagina - IO42B site

(website voor mijn klas, waar yannick ook in zit)

en dan heb ik nog een paar eigen website's maar die kan ik niet laten zien, die zijn nog in testfase. En staan op mijn eigen thuis server maar die staat niet altijd aan. En heb op het moment een hardwarematig probleempje. Maar wordt binnekort verwerkt. (heb ik nu nog geen tijd voor gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de snelheid van de server komt omdat het een thuis server is bij yannick.

Hij heeft een niet al te snelle upload, waardoor het wel eens kan zijn dat als meerdere mensen erop zitten, hij langzaam is. Hier kan hij voor de rest niets aan doen.

Als we dan toch eigen websites laten zien: (deze staat ook bij yannick op zijn server)

http://hardweb.yeseterror.nl (let op!, staat in een frame. omdat de DNS redirectie niet goed meer is lijkt me)

en gaan we nog even verder (staat ook op zijn thuisserver)

Thuispagina - IO42B site

(website voor mijn klas, waar yannick ook in zit)

en dan heb ik nog een paar eigen website's maar die kan ik niet laten zien, die zijn nog in testfase. En staan op mijn eigen thuis server maar die staat niet altijd aan. En heb op het moment een hardwarematig probleempje. Maar wordt binnekort verwerkt. (heb ik nu nog geen tijd voor gehad)

Hallo LEroy,

Ik had die site eigenlijk al gezien! Toen Yannick zijn server niet beveiligt was (wat ik trouwens niet wist) Heb ik gewoon geprobeert om www.yeseterror.nl in getypt in mijn URL toen kwam ik in zijn index van zijn server! (Ik heb het gelijk tegen Yannick gezegt "dat je server niet is beveiligt") En toen heb ik effe gekeken wat hij allemaal er op heeft staan!

Groetjes Robinho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, was nog aan de index bezig ;)

was het een en het ander verloren gegaan vanwege een soortement van crash.

nu is dit weer beveiligd.

helaas zijn enkele instellingen verloren gegaan waardoor mijn verbinding het niet meer goed deed via yeseterror .nl

(let op!, staat in een frame. omdat de DNS redirectie niet goed meer is lijkt me)

klopt, heb dus de dns moeten resetten

was alleen vergeten te kijken welke instelling daarvoor veranderd was, heb nu zelf het een en het ander geprobeerd maar is nog niet opgelost.

al met al zouden de meeste probleempjes de wereld nu weer uit moeten zijn.. en de uploadsnelheid zou nu ook gewoon snel moeten zijn voor simpele pagina's

en het is nog maar een test site, dus snelheid is niet echt geboden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, was nog aan de index bezig ;)

was het een en het ander verloren gegaan vanwege een soortement van crash.

nu is dit weer beveiligd.

helaas zijn enkele instellingen verloren gegaan waardoor mijn verbinding het niet meer goed deed via yeseterror .nl

klopt, heb dus de dns moeten resetten

was alleen vergeten te kijken welke instelling daarvoor veranderd was, heb nu zelf het een en het ander geprobeerd maar is nog niet opgelost.

al met al zouden de meeste probleempjes de wereld nu weer uit moeten zijn.. en de uploadsnelheid zou nu ook gewoon snel moeten zijn voor simpele pagina's

en het is nog maar een test site, dus snelheid is niet echt geboden ;)

Haha bedankt voor alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.