Ga naar inhoud

slijtage


xFelic

Aanbevolen berichten

Ik weet absoluut niet of mijn vraag hier goed staat maar ik wou graag wat advies, ik heb sinds 2 juli 2015 een Lenovo G70-G70, nu had ik na 1 week eigenlijk al bepaalde slijtplekken/glansplekken op mijn toetsenbord, nu weet ik dat dit waarschijnlijk aan de zuurtegraad van je handen liggen maar omdat er toch een mankementje aan me batterij was moest ik terug, ik heb dit toen direct voorgelegd bij de winkelmedewerker en die zei weet je wat we wachten het nog even af, prima maar aan de ene kant vind ik het vrij zonde, je ziet die plekken duidelijk en het voelt ook niet heel fijn aan waardoor ik dus minder graag typ als het niet nodig is omdat het gewoon vet aanvoelt. Ik eet en drink niet achter mijn computer en na elke maaltijd of dingen die ik gedaan heb was ik mijn handen.

 

Hebben jullie tips en advies wat ik kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat het goed te zien is, ik wil aan de ene kant gewoon iets van een siliconenmatje eroverheen of wat dan ook, want typen met een vet gevoel is natuurlijk niet fijn en het is eigenlijk na 1 week al best zonde, maar ik kan misschien ook overdrijven en me niet zo moeten 'aanstellen'om een paar plekjes.. op dit moment zit het op de A ,E en spatiebalk heel erg maar het komt wel op alle toetsen heb ik het idee

post-24397-0-01288700-1445528712_thumb.j

post-24397-0-16666900-1445528723_thumb.j

post-24397-0-99430100-1445528848_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het niet gaat over vuile aanslag welke je kan verwijderen met een microvezeldoekje bij volledig uitgeschakelde laptop, dan is dit normale slijtage: de toetsen zijn mat en worden blinkend door gebruik ... dit heeft te maken met de "zachtheid" van je huid welke nauw verbonden is met je beroepsactiviteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.