Ga naar inhoud

muziek sorteren


fritzthefox

Aanbevolen berichten

ik heb in de jaren al heelwat muziek verzameld op mijn computer en deze zou ik willen overzetten op mijn externe harde schijf

nu komt mijn vraag

Bestaat er een programma die ze sorteert volgens alfabet en alle dubbele er van tussen haalt??

Is er een manier om te weten van welk jaartal het is want ik zou ze namelijk graag per decenia sorteren?

 

alle hulp is van harte welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je dan je muziek nog altijd in gewone mappen zetten omb.v af te spelen in de auto,etc...

Ja zeker, zie onderstaande linkjes voor meer informatie:

How to Export Songs From iTunes to a Thumb Drive.

iTunes afspeellijst op USB stick kopiëren.

 

zit met windows vista en het lukt niet?

Ja, alléén opletten tijdens het downloaden, 32- of 64-bit.

iTunes.

iTunes - 32-bit.

Indien mogelijk alle liedjes (origineel) wat u nu heeft blijven bewaren, bijvoorbeeld op een externe harde schijf als back-up zeg maar.

Dat is altijd handig voor het geval . . .

Ik weet ook niet hoeveel muziek u heeft verzameld, maar in principe kunt u in de Verkenner een Map Muziek aanmaken en daarin sub mappen verdeeld in genre of artiest of wat dan ook.

Wanneer er dubbele zijn dat merkt u meteen, alléén duurt het langer om handmatig te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.