Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een probleem met mijn updates van windows 8

Deze computer is van mijn zoon en hij heeft deze computer drie jaar geleden gekocht met windows 8 erop geinstalleerd.

Na verloop van tijd kreeg hij steeds blauwe schermen met verschillende foutcodes. Hij heeft toen ten einde raad een gekraakte versie van windows 7 erop gezet.

Hetzelfde probleem bleef zich voordoen.

Nu heb ikzelf  de Recovery cd van windows 8 er weer opgezet alles van windows 7 er af laten halen.

Heeft uren geduurd, maar er staat nu weer een goed werkende windows 8 op.

Nu wilde ik alle updates binnenhalen. Dat waren er inmiddels 173. Maar nu wil hij de Microsoft  Firmware updates er niet opzetten. Hij blijft dan gewoon draaien en zegt dat hij bezig is met installeren. Ik heb het expres al per 10 gedaan, zodat het niet teveel in één keer is. Wat kan hier het probleem zijn.Kunnen jullie mij hiermee helpen. Alvast bedankt.                                                                                                                                                                                                                                Groetjes zonnestraaltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.